Život je príliš krátky nato, aby sme boli rozumní...

Tábor 11.8.-24.8.2008

12. září 2008 v 14:36 | Natr
"Už je to tu. 11.august...hurá na trenčianske lesy!!!!" - pomyslela som si s rozospatým ksichtom... Stávať o pol siedmej bolo cez prázdky drsné, ale kto by nevstal kvoli dobrodružstvu, ktoré na človeka čakalo. O pol ôsmej som už nakladala stokilové kabele s mamu do auta. Potom som skočila pre Stanku, nech už ide... v ceste nám chcela zabrániť neposedná podprsenka, ale nakoniec sme všetko zvládli. 8:19 sme už nastupovali všetci do vlaku...ja, Stanka, Sima a Deiso. Cca o desiatej sme prišli do Trenčianskej Teplej, kde na nás čakal autobus, Fríďo a nejakí vedúci. Už v autobuse bola haluz...Idem si sadnúť a čo sa nestane...buchla som si hlavu o ten odkladací priestor v buse asi zo všetkých strán okrem zadnej. V buse bolo kopec deciek, ktoré sme poznali z minulého roka, ale boli tam aj cudzie xsichty (jaké nečakané:D). Pri príchode na miesto nás vítala tabuľka RS club OLIWA. Na mieste sme zistili šokujúcu správu... najstaršie baby odtafárili do bungalovu vzdialeného milión kilákov od ostatných ľudí. Ale nakoniec sa nám dobre žilo, lebo sme neboli pod dohľadom Fritola:D. Naša trnavská mafia (bez Martinky) s napätím čakala na to, či nám na izbu plesknú Číču alebo niekoho iného. Dostali sme ďalšiu Trnaváčku (našu super Elenku), čiže naša štvorka s výmenou jedného člena mohla ďalej šíriť svoju povesť :D. Poobede sme sa odfotili v nových belasých tričkách. Večer sme si vylosovali super názov našej izby: MALÝ TED, z čoho bol neskôr TEDOFIL :D.
Ďalší deň to už bol sto pro tábor so všetkým jak má byť :). Začali sme spoznávať nových ľudí, predstavili sme sa druhým v "super" svetle :D a prišli na scénu aj povestné Fríďove táborovky. Na tej prvej sme šaškovali s krabicou na hlave a zrkadielkom v ruke. Polka ľudí sa potkla o gumy z kolies, len aby sa horlivo dostala do cieľa :D. Podarilo sa to len málokomu. Z prvej táborovky sme vyšli jak totál lúzri, s jedným trapným bodíkom :D. Ale však to polka tábora, tak čo budeme :D. Museli sme nejak zapadnúť...ale za čistotu sme mali desať bodov z desiatych...jaké super... Druhá táborovka bola v ten istý deň čo prvá, len bola v noci v lese... tam som bola nasraná na celý svet lebo mi všetci zdrhli (ale aspoň som tú zlú náladu mala v ten večer a celý tábor potom bolo dobre :D). S bodmi po nej to tiež nebolo nijak slávne :D. Už si nepamätám, koľko sme ich mali, ale Fríďa sme určite sklamali... a určite sme ho sklamali aj po ďalších táborovkách... vždy nám povedal: -nejak ste sa nepredviedli- alebo - to ste temu zas dali- a podobné veci... ale však ťažkú hlavu sme si z toho nerobili, veď tábor je na to, aby sme sa zabavili a nie na to, aby sme sa tam zakiluvali v lese :D. Tretí deň bola na programe tretia táborovka... Dostali sme papieriky a mali sme hľadať nejaké debility... najlepšie bolo, že medzi tými debilitami bola aj čierna podprda...ktovie načo Fríďovi bola, chlípnikovi jednému! (ale nie, však iba sa na ne kukol, že ich máme):D.
Ďalší deň sme my, najstaršie dieťky tábora, išli do Trenčína... boli sme v takom trápnom dome, na nákupoch jídla(jasné, to som zabudla, že sme jedli jak divé :D:D:D) a potom sme jak vandráci sedeli na stanici a čakali na vlak naspäť :D. Ale bolo dobre. Poobede sme mali trápny (elvúdov výraz) turnaj vo volejbale (akože bolo to celkom v poho ale dohrávali sme to celý tábor a tuším sme to nakoniec aj tak celé nedohrali :D). Večer sme dostali voľno, tak sme vytasili spacáky, reku ich vyskúšame :D. Najprv sme vliezli do Siminho hovna :D, potom sme skúšali aj môj a Stankin narvatý exitrek spacák :D. Ja som si v tom mojom dala závody sama so sebou :D. Ťažšie bolo narvať tie spacáky naspäť do obalu :D. So Stankiním som sa aj pobila :D.
V piatok sme už štartovali na typickú táborovku, na ktorej sme behali po lese a odpovedali na otázky z Pottera. Poobede nás Fríďo na ďalšej táborovke zviazal kravatami a mali sme utekať po ihrisku. Večer sa volila najneviem aká miss čarodejnica plus bolo mini disco. V sobotu sme kvoli blbému počasíčku nemali naplánovaný sedemboj, ale mali sme riskuj. Neriskovali sme najlepšie, ale našťastie ani najhoršie :D. Poobede nás poctila návštevou Maťka, Samo a Lužo. Doniesli nám trošku napapať a trošku napiť :D. Po oddychu sme už museli utekať na ďalšiu hru. Bola iba o tom, že sme utekali za Pištom vylúštili text a utekali naspäť za Fríďom. Večer sme mali voľný. Nasledujúci deň sme mali doobeda sedemboj zložený s disciplín asi že odpílenie dreva, hod klackom dreva do diaľky, branecká dráha(pripadala som si jak na vojne :D), šípky, beh z gumu(:D:D:D), tichošľapky a chodúle, na ktorých vedeli všetci chodiť :D. Tajne som dúfala, že sme skončili štvrté, keď nie už prvé, druhé alebo tretie, ale opak bol pravdou. Boli sme posledné :D (Však jasné. Keď sa snažíme, tak to dosereme viac, ako keď sa nesnažíme :D). Večer sme mali trošku odlišnú táborovku ako mali deti, lebo naši vedúci sa za nás prihovorili Fríďovi, nech zas nemusíme utekať do blbého kopca, do ktorého sme utekali mimo táborovky... Tak večer nás - starších - čakal nočný les iba so záhradným osvetlením, kde každý po jednom utekal bez baterky. S redullom v krvi to išlo ako po masle... potom sme posedeli ešte pri táboráku. V ten večer sme sa dozvedeli aj pár zaujímavých vecí, ktoré sa šírili o Sime a Stanke. Pondelok nás vítal zaujímavo. Ranná táborovka nemala chybu. Mali sme si vyrobiť metlu, na ktorej potom budeme lietať:D Naša palma 2008 stála za to. Pri tom "lete" už na súťažnej dráhe som si myslela, že aký som ja king a parádne som sa vydrbala v jednej zákrute... S pádom mi odletela aj naša cedula s názvom našej metle.
Poobede sme mali hľadať diadémy. Neviem koho má napadnúť, že keď napíšu "diadém sa skrýva tam, odkiaľ sa nesmieš viezť", bude ukrytý v blbej značke zákaz vjazdu :D. Večer sa náš oddiel vybral stanovať na neďalekú lúčku, kde sme mali prežiť noc v prírode.
Zatiaľ, čo som ja s Elku stavala stan, Sima so Stankou mi vyťahovali nohavičky do nebies a namotávali Pištu, ktorý im na to namotávanie skočil :D. Pri zotmievaní sme si rozložili ohník (Miki rozložil:)) a poukladali sme sa okolo neho. Vlastné varenie bolo opekanie špekačiek :D. Tie sme si opiekli, spapali, Elenke som ešte zablahoželala k meninám opečenou safalátkou a asi tak o pol dvanástej išla naša izba spať.
Stan sme mali fajnovo postavený dole kopcom, ale inak sa nedalo. V noci sa zobudím a Stanka zošuchnutá skoro pri mojich kolenách. A to ja som tiež nebola najvyššie. Keby ten stan nieje prichytení kolíkmi, tak už máme kolíziu s nejakým stromom v lese :D. O pol siedmej sme mali budíka. Našťastie sľubovaná rozcvička sa nekonala. Šikovne sme zložili (ak sa to tak dá nazvať) stan a vydali sme sa na prepad tábora do sprchy. Po raňajkách sme išli na nákupy do Trenčianskych Teplíc, kde Sima so Stankou ďalej pokračovali vo varení Pištu. Pištu sme tak namotali, že sa poobede opýtal Simi, či s ním nechce chodiť. Keď mu povedala nechaj to tak, cítil sa zranený a hovoril, že on to bral vážne :D My sme sa mohli len udrbávať:D (chudák Pišta). V desiatej táborovke sme sa rozdelili ako izba na dve skupiny a každá izba hľadala polku správy. Potom sme to dali dokopy a odovzdali Fríďovi. Večer sme išli my, najstarší, utekať po lese na čas... Bez baterky zabijak... Asi tri razy som sa šmykla na klacíkoch dreva (našťastie bez pádu :D). Stredu sme mali voľnú, iba večer sme mali táborovku, po nej táborak... Vo štvrtok sme nejako čudne skladali správu o Harrym a večer sme mali kufor, v ktorom nám weronika vyhrala žížalky :D. A to naše 3... boli posledné:D. V piatok sme utekali po pneumatikách, kde sme si zapamätovali čísielka a potom sme utekali za Pištom na kopec, kde sa stretala zelená a žltá značka. Des :D. Večer sa niesol v duchu voľby najlepšej dvojice tábora. Vyhral to Denis a Baša(ich spoločný tanec nemal chybu:)). Potom bola diskotéka, ale dosť skoro sme išli spať, aby sme sa psychicky aj fyzicky pripravili na poslednú táborovku. V sobotu sme už za dve hodinky zmákli les, opísali správu, odpovedali na otázky. Inak ako sme v tom lese s Elenkou utekali dole kopcom, Elvúd sa šmykla, padla na zadok, ja som utekala okolo nej, smiala som sa a sadla som si vedľa nej :D. Po táborovke sme sa spotené hodili do bazéna, z čoho som potom bola chorá (ale to je už iný príbeh...). Potom už prišiel očakávaný večer... Naša izba ešte s Povrazmi vyhrala čistotu. Fríďo vyhlásil aj umiestnenia do tretieho miesta v celotáborovej hre, medzi ktorými sme sa ku podivu neumiestnili a nám nezostalo nič iné, len čakať s napätím, na ktorom z troch miest sa umiestnime , keďže sme nečakali, že skončíme tak vysoko. Medzitým ešte Fríďo rozdával diplomy vedúcim a potom to prišlo. Dozvedeli sme sa, že Falošný meč skončil tretí, a naša trnavská mafia skončila druhá. Prvé boli susedky Povrazy:). Boli sme totál vyvedené z miery a ako som sa neskôr dozvedela, boli sme druhé vďaka poslednej táborovke, ktorú sme vyhrali a ktorá nám priniesla úctyhodných 650 bodov na konto (nebyť tej táborovky, boli by sme umiestnené niekde na konci:):D:D:D).
Po dlhej a bláznivej diskotéke sme išli spať a pripraviť sa na ráno balenia a lúčenia. Posledný deň tábora som si dala ešte popodpisovať táborové triko, s pár ľuďmi som si vymenila kontaktné údaje a icekvéčka a tak ďalej... Tak to už chodí...
Nakoniec sme však vyhrali všetci do jedného, čo sme tam boli...Až na pár menších problémikov sme sa zabavili, spoznali sme nových ľudí, získali nových kamarátov, trochu sme utužili staršie priateľstvá z minulých rokov, občas sme sa pozastavili nad vzťahmi a románikmi niektorých ľudí a nakoniec sme všetci odchádzali s dobrým pocitom. Cestou autobusom na stanicu sme si zaspievali ešte táborovú hymnu a 24.8.2008 asi o pol jednej bol už náš tábor minulosťou, len peknou spomienkou.

PS: Nikdy nezabudnem na pudingovú (semenovú :D) záležitosť v jedálni, na tých Siminých a Deisových sto drepov po nej a na môj super čistý chrbát po tom, ako som sa na tom šúľala na zemi :D. Ďalej nezabudnem na akciu našej štvorky na "zakázanú" chalanskú chatu, na baby z oddielu a na našu super vedúcu Zdenku.
PS2: Tu sú ešte naše táborové výrazy: 1. Já ti dám, že budeš pichát s Karlem, 2. To je trapné!,
3. Dze, dze vy ku*vy malé modré, 4. Ty hovnoJ, 5. Vám drbe? Ja scem esče spat :D, 6. Dobrou noc (pritepleným hlasom Elenky) a 7. Sewa (so šušlavým "S") :):):)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.